יום שני, 9 ביוני 2014

איך זמר אופרה בן 3 גרף מליון דולאר ברבע שעה


החיים ממשיכים להדהים אפילו אותי. 
רק בקע מהביצה, דפק מליון דולאר ברבע שעה. 


יאן אנקובי׳ץ התינוק הראשון שנולד לפסנתרן והמוסיקאי יאני, אובחן כתופעת טבע ראשונה מסוגה בעולם. 
להפתעת אביו, התינוק נולד ישר בן 3 ועם אלבום פלטינה שהופק ע״י פיל קולינס. 

דקה לאחר הולדתו, החל לדבר. אמנם מילים קצרות וקלות כגון אבא ואמא, אבל שתי דקות לאחר מכן, הוא כבר שרבב משפטים כגון ״אבא, תביא כסף, אני קצת לחוץ לאחרונה בגלל התקופה וזה״

יאני הרהר בכך, שתמיד רצה מאז ומעולם לעבוד עם פיל קולינס, אך לא הזדמן לו

בתמונה למטה רואים את יאני מהרהר



עוד בעודו מהרהר על כך, צלצל הטלפון שלו, אך לפני שהספיק לענות, חטף התינוק את האייפון 5 כשהוא צועק על אביו, ״זה בשבילי עושים חה״

בתמונה למטה רואים את פיל קולינס מפליץ וגם עצבני


״הלו, פיל? מצטער שלא עניתי קודם פשוט נולדתי הרגע, אבל אל תדאג, הכל בשליטה״

התינוק הזיז רגע את האייפון מאוזנו, חסם את המיקרופון בידו השניה ושאל את יאני ״אבא, איך אמרת קוראים לי?״

יאני ענה מיד ״אם לא היית חוטף לי הטלפון , הייתי מתקשר לאמא שלך ושואל אותה, אבל מה לעשות, עכשיו אין לך שם!״

התינוק בן השלוש החזיר את האייפון 5 לאוזנו ואמר ״פיל אחי, אבא שלי כבר עובד עם פיטר גב...ריא ״רגע רגע״ צעק יאני, ״עצור, אל תהיה מניאק, תגיד לו שאני מאד מתרגש שהוא התקשר ואני מאד רוצה לעבוד איתו״

בתמונה למטה רואים את יאני יושב ישיבה מזרחית על הכסא של הפסנתר כשמולו המיקרופון. קצת קשה להבחין אבל אפשרי. 


התינוק חסם את אפרכסת הטלפון בידו הקטנה ואמר ״ אין בעיה, קודם תגיד לי איך קוראים לי ואני גם רוצה מליון דולאר״
יאני אפילו לא חשב שניה וענה, ״סגור גבר, רק תביא תטלפון. קוראים לך דוד״

בתמונה למטה רואים את דוד בן השלוש סופר שזה באמת מליון.


המשך ותוכן השיחה בין יאני לפיל קולינס, יפורסם בפוסט הבא. מה שחשוב כרגע זה שדוד קיבל מליון דולאר, רבע שעה אחרי שנולד. וזאת עובדה. יש כאלה שהכסף בא להם בקלות. לא כמו ליאני


שלכם
בונבונית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה